.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت جدید پورمحمدی از دانشگاه آزاد

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی قصد ورود به تخلفات صورت گرفته در زمان مدیریت قبلی دانشگاه آزاد را دارد؟ گفت: در یک حوزه‌ای بله؛ در امور اداری بله ولی در امور داخلی و مالی‌اش نه.

به گزارش آنا، چند سالی است که موضوع تخلفاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است توجه همگان را به خود معطوف کرده و مسئولان هر کدام به نوعی سعی در برملا ساختن این موضوع داشتند اما با این وجود نتوانستند کاری از پیش ببرند.

بر این اساس، از جمله تخلفاتی که مسئولان را بر آن داشت تا به دانشگاه آزاد اسلامی نیز توجهی نشان داده و موضوع تفحص را از این دانشگاه پیگیری کنند می‌توان به پرونده فروش سئوالات کنکور دانشگاه آزاد در سال ۸۲، به کارگیری افرادی بدون داشتن صلاحیت علمی کافی به عنوان عضو هیئت علمی، تملک زمین‌ها و زدن برخی املاک دانشگاه به نام جاسبی، عدم تصویب هرساله شهریه، عدم نظارت بر عملکرد دانشگاه آزاد، ارائه مدارک تحصیلی به عناصری که دستی در قدرت دارند، زمین خواری دانشگاه آزاد و ... اشاره کرد که این موارد نمونه کوچکی از این تخلفات بود که در گزارش‌های مختلف سازمان بازرسی کل کشور هم به آن اشاره شده بود همچنین مورد آخر این تخلفات واحد آکسفورد دانشگاه آزاد است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.845 seconds.